dimarts, 17 d’abril del 2012

Cançonetes.



Pastoret, d'on vens? 
-Pastoret, d'on vens?
-De la muntanya, de la muntanya
-Pastoret, d'on vens?
-De la muntanya de veure el temps
-I quin temps hi fa
-Plou i neva, plou i neva
-I quin temps hi fa
-Plou i neva per allà



El mestre em vol pegar 
A, el mestre em vol pegar.
E, jo li fugiré.
I, per un foradí.
O, per un finestró.
U, pel forat del lloc comú.




Mambelletetes
Mambelletetes,
toca manetes.
Toca-les tu
que les tens petitetes!

Plou i fa sol 
Plou i fa sol
sa gallina fa un ou
a damunt ses quatre palles
i s'esclata de rialles
perquè es cul li cou





Serra mamerra 
Serra mamerra
una olla de terra
una olla d’aram.
Patapim! Patapam!

Coqueta 
Coqueta, coqueta,
sal, sal, sal,
oli, oli, oli,
i a sa boqueta! Nyam!



Una rata coa curta 
Una rata coa curta que amunta,
que amunta, que amunta, que amunta! Nyam!


Una taringa 
Una taringa de tot el carrer,
que en mitja hora passa i en mitja hora ve.
Una taringa, i un taringó,
un panet de quatre i un botifarró.


| Cançonetes populars infantils | 




Maria. Clau.

2 comentaris:

genestel ha dit...

Cançons que em porten mols records del cole!!!

^^

Claude Vidre ha dit...

Siiii! Jo he de fer un gran exercici de memòria per ensenyar-li aquestes cançonetes a la petita, que li encanta que li cantin i contin contes!